DWL-520+-isntalka na PLD ?

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pią, 7 Lis 2003, 17:57:04 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 28 of
October 2003 19:58, Michal Chruszcz typed:
> Podstawa to odpowiednie przygotowanie modułu kernela. Widziałem, że w
> sieci krąży kilka różnych jego wersji. Ja miałem jakąś 'RedHat' i 'SuSE'.
> Ta druga zablokowała mi zupełnie sieć, że musiałem zrobić reboot. Z kolei
> ta pierwsza (jak później się okazało, będąca również na płytce dołączonej
> do karty) wymagała tylko zmian w Makefile-u odpowiednich dla mojego
> kernela $ make
> $ sudo cp rtl8180_24x /lib/modules/2.4.21/kernel/drivers/net/ && \
>   modprobe rtl8180_24x
> Na koniec tylko lekturka readme i przeglądnięcie dołączonych skryptów
> [...]

No i chyba się przejechałem... Nie wiedzieć czemu teraz przy ustawianiu
parametrów karty przy pomocy iwpriv zawsze wywala mi "wlan0     no private
ioctls.". Próbowałem zarówno ze sterownikami 1.3 jak i 1.4. Sytuacja jest
cały czas taka sama: wszystko się kompiluje, ładuje, ale nie da się ustawić
parametrów. Any ideas?

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery