Firebird ( było: rc-inetd)

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 9 Lis 2003, 12:03:44 CET

Dnia sob 8. listopada 2003 21:23, grzes napisał:

> [...]

[ciach]

> Mógłby mi ktoś pomóc w przełożeniu tego dla rc-inetd?!?
> Jaki powinien być wpis w /etc/sysconfig/rc-inetd/firebird(?) ?

Nie zauważyłem, że jest Firebird.spec
(ta pierwsza duża litera mnię zmyliła)
Już spróbuję sobie zbudować i zainstalować.
Jest jednak jedyno ale.
Z LeftHand SB (bo o to się rzecz rozbija) jest wer. 1.0.3.972-0,
a w spec-u 1.0.2.908.
Ma ktoś jakieś doświadczenie, czy to może być
dużym problemem?

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |