Firebird ( by³o: rc-inetd)

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 9 Lis 2003, 13:50:08 CET

Dnia nie 9. listopada 2003 12:36, Marcin Bohosiewicz napisa³:

> adasi ostatnio walczyl i wyszlo ze to co jest w PLD jest nie do
> uzytku.

O f mordeu.
W ogóle, czy do LHSB?
W³a¶nie siê ¶ci±gnê³o i siê buduje.
(wiêcej "warning" ni¿ innych komunikatów...)
Mo¿e wyci±gnê z tego chocia¿ /etc/sysconfig/rc-inetd/firebird,
czy co tam dla tego jest...

Pozrdawiam
--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedz± nikt nie grzeszy

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl