RA2AC (bylo Blad w postgresql?)

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 10 Lis 2003, 21:42:37 CET

Mniej wiecej Mon, Nov 10, 2003 at 09:20:43PM +0100, zainteresowany Lukasz B rzekl:
> przy aktualizacji z --nodeps przy upgrade rpm i glibc
> wysypala mi sie baza rpm - ktos to mial?
> jakos sobie poradzilem robiac rpm --rebuilddb z tysiacami bledow a potem
> instalowaniem ponownie wiekszosci pakietow,

tak, kiedyś dawno temu, po prostu wywaliłem bazę rpm-a i zacząłem
instalować na ten śmietnik system od początku. Poootem kiedyś tam jak
juz w nest/ac było dość pakietów poszukałem rpm-em po bin sbin lib i
okolicach które pliki nie należą do żadnego pakietu, i albo wywalałem,
albo doinstalowywałem co tam potrzebował.

> ale to chyba nie najlepsze rozwiazanie

Czasochłonne, roboczochłonne, no takie sobie ;-)
...ale to system przy którym siedzę

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A