neousb dalczego nie rusza?

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Pon, 10 Lis 2003, 23:06:01 CET

Dnia pon 10. listopada 2003 18:16, MIShKA napisał:
> witam
> po kilkudniowych walkach z neo usb wkoncu doszedlem do konca ale modem nie
> pinguje stronek :(

Masz pewnie podobną sytuację co ja dziś. Tak samo ja poległem.
Chciałem odpalić na PLD Ac (chwilowo jest to częściowo AC i cześciowo Ra) na
i586. Kontroler USB jest na PCI, który działa na module OHCI. Dalej szedłem z
opisem wg. tego co jest w FAQ pld-linux i dochodzę to momentu startowania
startadsl. Tutaj powinien się podnieść ppp0. Jednak się nie podnosi. Jest
tylko nowy interfejs eth1. Logi nie są ciekawe, a godny zaznaczenia jest
wpis: (AsyncReadFromPPP?) : Input/Output error
Wpisy były także inne, ale nie miałem jak ich skopiować. Podobny problem
zgłaszał gość pod tym opisem.
Szukałem w googlach, robiłem różne cuda, ale to nic nie dało. Jedyna moja
koncepcja to Ra+2.4.20-9 cięciwy. Tylko, że neostrady w domu nei mam i
powinienem być przygotowany na różne ewentualności.

Ktoś mial podobny problem?

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551