nfs i kilka maszyn

btower btower w osiedle.net.pl
Wto, 11 Lis 2003, 21:25:19 CET

> DISPLAY i USER montuje zasób z Xterminala w katalogu urzytkownika np.:
> mount -tnfs xterm1.firma:/mnt /home/users/u1/zdalne
> Niestety urzytkownik nie może montować nic co nie jest w fstab z opcją
> user,
(...)
> Może ma ktoś jakies gotowe rozwiązanie lub inną podpowiedź?

Sczerze mówiąc nie do konca rozumiem o co chodzi.
Ale do tego fragmentu który akurat zrozumiałem to to czego nie moze user moze
root, wiec odpalamy z prawami roota odpowiedzni skrypt z crontaba co minute
który sprawdza $USER i montuje co trzeba lub odmontowuje.
Opóźnienie najwyżej około minuty a statystycznie tylko 30sekund.