nfs i kilka maszyn

grzes grzespt w pf.pl
Wto, 11 Lis 2003, 22:53:09 CET

Dnia wto 11. listopada 2003 21:25, btower napisał:
> Sczerze mówiąc nie do konca rozumiem o co chodzi.

Aktorzy:
Xterminal z cd-rom-em i fdd
Serwer+kdm

Akcja:
Na Xterminalu uruchamiamy i logujemy się do zdalnych X-ów.
Wszystko fajnie.
Ale ktoś wkłada do cd-rom-a w Xterminalu płytę i chce skopiowac do
swojego katalogu domowego (na serwerze - zdalne X-y) jakiś plik.

Aktorzy do suflera:
Co mamy robić?!?

Sufler:
Jasna cholera, pogubiłem się w tym wszystkim nie mam pojęcia...

Od scenarzysty:
Zamysł z nfs był taki, że na serwerze w momencie logowania się do X-ów z
maszyny XT1 użytkownika U2 (nie lubię takiej muzyki!) wykonywane jest
montowanie (przykład):
mount -tnfs XT1:/mnt /home/users/U2/zdalny
gdzie w /mnt na XT1 są podmontowywane fdd i cd-rom
w/g uznania użytkownika.

Reżyser:
Użytkownik nie może wykonywac takich montowań!

Producent:
To co ja mam zrobić?
I tak koszty są już za duże...

Pozdrawiam.
P.S.
Może jakiś inny scenariusz?
--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy