RA2AC (bylo Blad w postgresql?)

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Śro, 12 Lis 2003, 08:29:08 CET

Witam,

Monday, November 10, 2003, 9:20:43 PM, Lukasz B wrote:

> przy aktualizacji z --nodeps przy upgrade rpm i glibc
??? Po kiego robiles --nodeps? Przeciez opisalem jak ja to robilem
(wedlug opisu!) i wcale nie wymaga to zadnego --nodeps

> ale to chyba nie najlepsze rozwiazanie
Jak najbardziej nie najlepsze.

> moze jest howto?
Ja zrobilem to tak =>
http://www.pldusers.one.pl
Wszedlem na linka PLDIndex i ponizej bylo:
http://linux.cki.pl/articles.php?id=41
Instalacja PLD Linux (1.0 Ra i AC/DC/NEST)... z obrazkami! :]
<---ENDCUT--->
I tam masz na stronie HOWTO, nawet z obrazkami :)

--
Best regards,
 Roman