NIS, PLD i pam-y

grzes grzespt w pf.pl
Sob, 15 Lis 2003, 00:01:41 CET

Dnia pią 14. listopada 2003 11:31, Grzegorz Pietrzak napisał:
> Uruchomiłem serwer NIS ypserv na drugim kompie ypbind,
> poradziłem sobie z nsswitch.conf.
> Ale przy próbie logowania na kliencie są komunikaty w logach
> o braku takowego użytkownika.

Łatwo to nigdy nie jest ale znalazłem.
Przegrzebałem jakieś zakurzone archiwa i znalazłem gdzieś wypowiedź
kloczka(czasem trzeba poczytać i jego), że passwd, group, i shadow nie
mają mieć ustawionego compat tylko nis w nsswitch.conf.
Miałem już tak wcześniej ale coś innego wtedy musiało nie działać i
minię zmylić...
Ale dlaczego w tej chwili w docach od ypbind jest taki przykład?!?
Na pręgież!

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |