nfs - problemy...

grzes grzespt w pf.pl
Sob, 15 Lis 2003, 08:57:46 CET

Uruchomiłe sobie nfs-a podpiąłem przez niego na drugim komputerze
/home/users.
No ale teraz zauważyłem, że ma on problemy przy kopiowaniu niekórych
plików. Trochę to losowo, ale raczej regułą jest, że takich większych.

W mc komunikat taki:
<mcput>
Nie można zapisać do pliku docelowego "/home/users/grz~.normal/f0_064"
To nie jest katalog (20)
</mcput>

a cp zachowuje się tak:
<cpput>
$ cp VMware.rpm ~/tpm -v
`VMware.rpm' -> `/home/users/grzes/tpm'
cp: zapisanie `/home/users/grzes/tpm': To nie jest katalog
cp: zamknięcie `/home/users/grzes/tpm': To nie jest katalog
</cpput>

O co może jemu chodzić?
Sprzęt który udostępnia to nie jest super sprzęt bo:
P200MMX+32MB RAM+180MB SWAP+dysk z którego jest serwowany katalog:
Samsung 4GB z włączonym UDMA.
Myślałem, że jak taki sprzęt to może jedynie wolno działać a tu takie
szopki...
<cytat>
"Pomożecie?"
</cytat>

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |