Re: Komunikat w logach - prośba o konsultację

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 15 Lis 2003, 21:43:06 CET

uho napisał(a):
[...]
> pobaw sie wartosciami freq i rts, za pomoca iwconfiga, standartowa
> wielkosc jest 2432, driverloader ustawia off na oba parametry
OK. Podzialam, ale jak wroce do domu. Czyli za jakis tydzien. Wykopali mnie
w delegacje, tutaj sieciowka jest nieprzydatna :-(

[...]
> rozumiem ze tobie udalo sie odpalic linuxowe drivery na 2.4.22, ja zawsze
> dostawalem segmentation faulta, grrrr
Nie, nie udalo mi sie :( Dziala na driverloaderze. Ale - z klopotami jak
wyzej. Najlepsze jest to, ze na poczatku nie ma zadnych problemow, a im
dluzej chodzi, tym wiecej problemow.

--
Łukasz Maśko                                 ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                    GG:                2441498