problemy z kompilacja - sciezki domyslne kompilatora

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Nie, 16 Lis 2003, 00:37:42 CET

Mam pytanko, gdzie sie ustawia domyslne sciezki kompilatora (np.
katalog, w ktorym sa include'y). Nie chodzi mi o opcje -I, tylko cos
bardziej globalnego.

A problem mam taki, ze czesto jak probuje kompilowac jakies aplikacje,
sypie mi bledami takimi jak:

/usr/include/bits/errno.h:25: linux/errno.h: Nie ma takiego pliku ani
katalogu

Oczywiscie ten plik tam jest, tylko includowanie <linux/errno.h> jakos
go nie znajduje.

Adam Skowronski
--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/