watchdog w wydaniu software

Pepe pepe w apollo.net.pl
Nie, 16 Lis 2003, 12:16:39 CET

On Sun, 16 Nov 2003 10:39:01 +0100 (CET)
pbern w pbern.biz wrote:

> mam zainstalowalem watchdog`a.. i niby wszystko startuje,
> jednak 2 dni temu przydarzyl sie zwis, niestety nie jestem w stanie
> sprawdzic dlaczego system sie powiesil bo zatrzymanie nastapilo po
> wylaczeniu sysloger`a.

Czy to znaczy że ten zwis następił podczas restartu systemu ?
Jeśli tak to czy podczas zatrzymywania watchdoga usuwa on moduły z
pamięci ? Jeśli tak to tu może być problem, u mnie "wyładowanie" softdoga
zawsze powoduje oopsa (2.4.22-1), oczywiście restartu nie ma.

Na jakim to było jajku  i jakim sprzęcie ?

--
Pepe