Zabawa z konsola

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 16 Lis 2003, 19:38:12 CET

On Sun, 16 Nov 2003, Jacek Konieczny wrote:

> Zainteresuj się pakietem "open".

To zalatwia problem przelaczenia konsoli aktywnej. Pozostaje jednak
problem obudzenia konsoli jesli jest wygaszona. Jest to wykonalne bo jesli
demon zainicjuje  reboot towygaszona konsola budzi suie w okolicy
unmounting file systems
Ale ja jakos nie moge dojsc co to robi.

Pozdrowka

--