Re: Re: PoXXczenie LAN-spece nie dali rady.ProXba o pomoc

boski_cinek@o2.pl boski_cinek w o2.pl
Wto, 18 Lis 2003, 08:58:40 CET

>Hmm... to wygląda na transparent proxy... a resztę masz puszczaną do
>/dev/null
>
>Ciekawe ile czasu im zajmie zorientowanie się że nie zaktualizowali
>firewall'a (strona dalej nie jest widoczna).

Najlepsze jest to, ze u nich to "jest koles, ktory sie super zna na
tym wszystkim, bo jest na stypendium Microsoftu" :-).

Ale z tego wszystkiego rozumiem, ze ja nic z tym nie moge zrobic i
pozostaje mi tylko czekac? Bo proxy sie ustawia takie samo do www i
kadu na przyklad, albo ftp i poczty??
Dzieki za proby pomocyBC