nfs - problemy, drugie podejście

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Czw, 20 Lis 2003, 13:16:37 CET

Dnia wto 18. listopada 2003 17:14, btower napisał:

> Wszystko powyżej nie powinno mieć znaczenia.
U mnie miało WIELKIE znaczenie, na reiser nie działało, a na jfs tak.

Poza tym na www.pld-linux.org jest mój opis w dziale FAQ/ Łączność.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej