DWL-690TXD + 2.6

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Śro, 19 Lis 2003, 10:38:57 CET

Przeczytalem kilka opisow jak ta karte uruchomic (jest to cardbus),
i robilem jak pisali.. laduje sterownik pcmcia,
lspci (pojawia sie moja karta sieciowa),
modprobe 8139too (ten modul mimo ze nie cb obsluguje ta karte,
przynajmniej tak jest napisane w zrodlach),
i pewnie tak jest bo pojawia mi sie interfejs eth0,
nadaje mu ip, brame etc.. i moge pingowac tylko siebie bo karta nie
podnosi sie fizycznie,
tzn obie diody 10 i 100mb sa off :<

widac ze sam sterownik dobrze (chyba0 obsluguje karte bo gdy pinguje to
pakiety wysylane sa.. tylko odebranych zawsze 0.0.

Karta na 100% sprawna.. bo jest tam dualboot (ble... winxp) i tam dziala.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz