PLD 1.1 i troche z AC

Pawel Koska poul w pf.pl
Śro, 19 Lis 2003, 10:24:41 CET

> Niezachowuj się jak boski_cinek,
> ./builder -bb -r RA-branch co_tam_chcesz.spec i się zbuduje...

> Poza tym, skoro sam dłubiesz (mieszasz Ra z Ac), to IMHO powinieneś
> wiedzieć co robisz.

Po prostu staram sie czegos nowego nauczyc. Jednak nie znam sie na Linuksie,
wczesniej uzywalem ( i nadal uzywam) MDK9.1.
Duzo rzeczy w PLD robie na "czuja", a potem patrze co sie stanie.
(MDK prawie wogule nie ruszam, kiedys sie bawilem to mi "iksy" juz nie
startowaly). Jak czegos nie wiem, to staram sie troche pogooglowac, czasem
jak cos mnie zaskoczy, tak jak ten RA-branch w cvs to skrobne maila tutaj z
zapytaniem co to jest.

Ale dzieki za odpowiedz, bardzo sie przydala i przyda sie na przyszlosc.

Pozdrawiam
Pawel