Soft pozwalający zbootować linuxa z sesji DOS windows 98

Śro, 19 Lis 2003, 10:56:39 CET

Nie wiem czy się to tak nazywa, ale jak się coś naciśnie przy bootowaniu jakiś
klawisz (F8 ?) to pojawia sie menu i można odstać shell DOSowy...
Chodzi mi że musze zrobić upgrade win 98 to SE i przypuszczam że nadpisze mi
MBR, a nie moge znaleźć krążka którego by widział ten napęd cd-rom, a flop
nie działa.
To stary notebook.
No i mając tylko winde chciałbym odalić ten shell i zbootować linuxa. Pamiętam
że kiedyś się dało cos takiego zrobić ...

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright