Ra -> Ac

Shining Path shiningpath w o2.pl
Śro, 19 Lis 2003, 11:11:23 CET

Użytkownik Bartek Szady napisał:
> Cześć

Hej

> Przymierzam sie do przejścia z Ra na Ac ale zabieram się za to bardzo
> nieśmiało jako że bardzo nie chcę instalować systemu od nowa.
>
> Obiło mi sie o oczy że glibc i rpm należy upgradować jednocześnie.
> Ściągnąłem wszystko to co poldek uznał za niezbędne do takiego upgradeu i
> dostaję komunikat (rpm 4.0.2):
>
> error: failed dependencies:
>         rpmlib(PartialHardlinkSets) <= 4.0.4-1 is needed by glibc-2.3.2-7
>
> Jak bardzo to jest groźne?
> Czy można to zignorować?

Ja dokładnie w tym momencie dałem --nodeps i poszło wszystko jak po maśle.
Ważne by dokładnie tylko ta jedna załeżność była niespełniona - kiedyś był
obszerny wątek o tym tutaj, na pcolu chyba także.
--
Robert Halabowski - http://www.ghnet.pl/~halab
Setka baranów, którym przewodzi lew jest bardziej niebezpieczna