Soft pozwalający zbootować linuxa z sesji DOS windows 98

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 19 Lis 2003, 11:13:11 CET

On Wed, 19 Nov 2003, Mateusz Korniak wrote:
> Nie wiem czy się to tak nazywa, ale jak się coś naciśnie przy bootowaniu jakiś
> klawisz (F8 ?) to pojawia sie menu i można odstać shell DOSowy...

Nie lepiej użyć gruba/lilo w MBR?
Ostatnio robiłem notebooka z PLD i XP, działa bez problemów.

> Chodzi mi że musze zrobić upgrade win 98 to SE i przypuszczam że nadpisze mi
> MBR, a nie moge znaleźć krążka którego by widział ten napęd cd-rom, a flop
> nie działa.

W W98SE to 'menu' było 'zepsute' i trzeba
było coś tam instalować/naprawiać.
pzdr
Stacho Pal