Samba3 a literka 'Ł'

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 19 Lis 2003, 23:12:02 CET

W liście z śro, 19-11-2003, godz. 22:39, Michal Kochanowicz pisze:
> Hej!
>
> Mam taki problem, nie widzę plików w katalogach zawierających literkę
> 'Ł'. Dzieje się tak gdy na kliencie i serwerze jest samba3. Na obu
> hostach w konfiguracji jest:
> unix charset = ISO-8859-2
>
> Co ciekawe klient Windows XP Home widzi te pliki.
>
> Czy ktoś spotkał się z czymś takim, albo ma pomysł o co chodzi?

Wiem ze wcinam sie se w watek, ale apropo samby3. Pos 2 drukowalem sobie bez konfiguracji
cat 1.ps | smbclient //KOMP/DRUKARKA -c 'print -'
a teraz dupa.

najpierw pluje sie o jakies pliki to o -U, dupa jakas.
Jak musze skonfigurowac s3 jak nie chce samby tylko chce cos zamontowac i smbclietem wydrukowac.

TiweK
--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>