nfs - problemy...

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Czw, 20 Lis 2003, 15:38:20 CET

Dnia czw 20. listopada 2003 13:13, Adam Jurkiewicz napisał:

> Ja kiedys miałem takie objawy też. Oto wycinek z jakiegoś starego listy :

> Ależ w ŻADNYM !!! przypadku czegoś takiego nie twierdzę.
> Po prostu wypisuję moje doświadczenia, np. takie :
> mam PLD jako nfs serwer, a klient MDK 9.0 (moja stacja)
> partycja nfs'owa na raiser, i próba skopiowania pliku > 5 MB
> to błąd (już nie pamietam jaki) - zmieniłem raiser na jfs i problem
> zniknął.
>
> A raisera używam jako / filesystem ; skromnym moim zdaniem bardzo ładnie
> działa.
>
> Więc może zmień filesystem na nfs serwer ?

Już się z tym zamierzam.
Tak coś mi zaczęło świtać, że to może to bo na drugim komputerze
mam ext2 i z niego działa dobrze.
Zmienię chyba na tym mającym udostępniać przez nfs na ext3.
Musi być coś z księgowaniem bo to komputer który może czasem
ktoś kopnąć i wyłączyć :-).
Dzięki za potwierdzenie moich przypuszczeń!
Jak tylko zdołam to wszystko przenieść na ext3 to dam znać czy to było to.

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy