jak zastapic starego kernela nowym?

Sob, 22 Lis 2003, 19:46:17 CET

On Saturday 22 of November 2003 19:34, Rafał Majewski wrote:

> ale jak odpalic lilo?
No to teraz zamonutuj root part z PLD (którą masz na /dev/hda10) pod mdk:

makedir /mnt/pld
mount /dev/hda10 /mnt/pld

I dodaj do mandarynkowego lilo.conf wpis dla pld

> [...]
>
> boot=/dev/fd0
> map=/boot/map
> default="linux"
> keytable=/boot/pl.klt
> prompt
> nowarn
> vga=0x318
> timeout=100
> message=/boot/message
> menu-scheme=wb:bw:wb:bw
> image=/boot/vmlinuz
>          label="linux"
>          root=/dev/hda7
>          initrd=/boot/initrd.img
>          append="devfs=mount hdc=ide-scsi acpi=ht resume=/dev/hda6"

image=/mnt/pld//boot/vmlinuz
          label="pld"
          root=/dev/hda10
          initrd=/mnt/pld/boot/initrd.img
          read-only

> image=/boot/vmlinuz
>          label="failsafe"
> (...)
> # EOF

I teraz uruchomić lilo -v
Jak nei będzie błedu to po restarcie powinienęś miec wybór czy pld czy
mandrake.

> jak zmienialalem kernela w pld to nie robilem niczego w lilo pld.
I chyba błąd.
Jak nie używasz magii boot.rc czy temu podobnych systemów ) to po upgrejdzie
kernela powinieneś uruchomić lilo.

--
Mateusz Korniak