jak zastapic starego kernela nowym?

Rafał Majewski raaf_m w tenbit.pl
Sob, 22 Lis 2003, 20:01:51 CET

Użytkownik Mateusz Korniak napisał:

> No to teraz zamonutuj root part z PLD (którą masz na /dev/hda10) pod mdk:
>
> makedir /mnt/pld
> mount /dev/hda10 /mnt/pld
>
> I dodaj do mandarynkowego lilo.conf wpis dla pld

> image=/mnt/pld//boot/vmlinuz
>           label="pld"
>           root=/dev/hda10
>           initrd=/mnt/pld/boot/initrd.img
>           read-only

> I teraz uruchomić lilo -v
> Jak nei będzie błedu to po restarcie powinienęś miec wybór czy pld czy
> mandrake.

> I chyba błąd.
> [...]
ale to chyba to nie bedzie dzialc. z poziomu mdk fs wyglada tak
/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part7                      788M  180M
568M  25% /
/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part9                       15G  9,4G
5,2G  65% /home
/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part1                      5,8G  1,1G
4,7G  19% /mnt/win_c
/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part5                      2,0G  150M
1,9G   8% /mnt/win_d
/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part8                      3,9G  1,5G
2,3G  39% /usr
/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part10                      484M   70M
  389M  16% /x
/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part12                      5,0G   39M
  4,7G   1% /x/home
/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part11                      3,9G  314M
  3,4G   9% /x/usr

natomiast z poziomu pld fs
/ = /x(wmdk)
/usr = /x/usr(w mdk)
/home = /x/home(w mdk)

czyli jak uruchomie (nie wiem czy czaje, ale cos mi tu nie gra,
pamietam, ze to byl problem jak wczesniej chcialem to rozwiazac) lilo z
mdk to bede mial inne odniesienia do katalogow niz w pld. czy dobrze
mysle? teoretycznie wydaje mi sie, ze najwyzej nie bede mogl dostac sie
do pld, zgadza sie?

pozdrawiam
raaf