NFS czemu tak sie dzieje ??

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 23 Lis 2003, 21:37:09 CET

Dnia niedziela 23 listopad 2003 21:24, Andrzej Szombierski napisał:

> Dobre pytanie :) podejrzewam że problem wynika z tego że serwer nfs
> jest w kernelu i zagląda na dyski na trochę niższym poziomie.
> Prawdopodobnie użycie user-spacowego nfsd nie powodowałoby takich
> kłopotów.

> Miałem taki problem przy udostępnianiu cdromu po nfsie.. wtedy sobie
> radziłem tak że restartowałem nfsd po zamontowaniu płyty.. i
> działało.

Próbowałem też tego co u Pawła.
Nie pomaga restart nfsd...
A "user-spacowy nfsd" to co za zwierze?
W PLD oczywiście...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |