Radeon 9200SE i ciągle problemy

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 26 Lis 2003, 00:28:17 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 11/25/2003
11:15 PM:

> w ac powinno byc, ls *firegl*

Dzieki. Jak na razie chyba nic nie zdzialam, bo na 99% kabel jest
walniety (to 15m). W kazdym razie pod windami tez nie poszlo-bylo
widac tylko jakies smugi (sygnal odchylania prawdopodobnie). W kazdym
razie dzieki. Nadal jednak nie wiem jak przekonac system, ze to moje
cos to radeon, wiec o framebufferze tez moge na razie tylko pomarzyc.
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
void main ()
{girl brunetka,blondynka;
cout<<brunetka;
cout<<blondynka;
}
Nie widzę kodu. Widzę brunetki, blondynki...