syslog-ng

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pon, 24 Lis 2003, 08:30:06 CET

Dnia nie 23. listopada 2003 23:23, Michal Kochanowicz napisał:

> Ja mam tak z syslog, od czasu jak zrobiłem bridge. DNS jest na innej
> maszynie i trochę o to go podejrzewam. Może wyłączenie spanning tree by
> pomogło, ale mi się nie chce sprawdzać :)

DNS na innej maszynie mam od bardzo dawna i tego bym raczej nie podejrzewał.
U mnie dzieje się to na zwykłym desktopie.
Jedyne co mam zmienione to korzystanie z NIS z innej maszyny.
Hmmm... może to jest to?
Syslog startuje chyba przed klientem NIS.
Sprawdzę w domu.

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy