tv z mplayera

Shining Path shiningpath w o2.pl
Pon, 24 Lis 2003, 22:25:55 CET

Użytkownik Michal Kochanowicz napisał:

> A czemu nie XawTV? Ma tą przewagę że jest interaktywny, nie będziesz
> musiał ponownie uruchamiać programu żeby zmienić kanał.

Co do zmiany kanałów to nie masz racji, ale zostało to już napisane.
Natomiast co do XawTV - testowo wrzuciłem łobuza i ten też się krzaczy z
takimi
oto komunikatami:

X Error of failed request:  BadMatch (invalid parameter attributes)
   Major opcode of failed request:  154 (GLX)
   Minor opcode of failed request:  5 (X_GLXMakeCurrent)
   Serial number of failed request:  282
   Current serial number in output stream:  282

--
Robert Halabowski - http://www.ghnet.pl/~halab
gallus in suo sterquilinio plurimum potest - Seneka