tv z mplayera

WieslawKierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 25 Lis 2003, 01:07:05 CET

Użytkownik Shining Path napisał:

> Nie. Mam to "coś" wyżej :)
> XawTV rozgryzłem - wyłączyłem GLX i działa.
> Ale ja docelowo chce mplayera zmusić do działania - a dokładnie to
> mencodera.
>
> Chyba że zna ktoś coś innego do zgrywania z tv?
> I proszę nie pisać - magnetovwid :)

A tak próbowałeś mencoder -tv \
driver=v4l2:width=384:height=288:input=0:amode=1:forceaudio:fps=25:channel=58 \
-oac copy -ovc lavc -lavcopts vcodec=msmpeg4:vbitrate=1100 -ofps 25 tv:// \
-o /output.avi?

driver=v4l2 pod jajem 2.6 (kompilowany z jego nagłówkami), pod 2.4 driver=v4l lub v4l2,
jeśli patchowane łatami z http://bytesex.org, pod 2.2 tylko driver=v4l
- proste?

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org