eMule [Kłopoty z budowaniem wxWindows]

boski cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 25 Lis 2003, 18:12:18 CET

Użytkownik ZyTeK napisał:

> zgadzam się w 100%, dzisiaj do 4 rano sobie przy tym siedziałem, odpaliłem to
> na serwerze od LANu no i teraz tylko wrzucam pliczki do kolejki hihi =)

Tez juz probowalem interfejsu WWW, ale moj problem polega na tym, ze
siedze przed odpalonym mldonkeyem i nie wiem o co chodzi. Nawet nie wiem
gdzie moglbym dopisac serwery z ktorymi ma sie laczyc. Problem tym
wiekszy, ze nie mam pewnosic czy mi moi "kochani" admini nie zablokowali
osiolka. Obawy mam tym wieksze, ze nie chce mi otworzyc strony
7thguard'a:-(. Wszedzie indziej chodzi tylko nie w mojej sieci. BTW: Da
sie cos z tym zrobic poza nekaniem admina??
Pozdrawiam
BoskiC