tv z mplayera

Shining Path shiningpath w o2.pl
Wto, 25 Lis 2003, 18:23:48 CET

Użytkownik WieslawKierbedz napisał:

> A mplayer własny, czy z distro? Nie wiem, jak jest budowany
> dystrybucyjny. Przebuduj z nagłówkami, najlepiej 2.6.0-test9-bk26
> (ostatni, którego próbowałem) z łatami z bytesex do test8.

mplayer własny - dystrybucyjny nie spełnił mych oczekiwań.
przerobiłem pldowego speca w/g własnego widzimisię, do przejrzenia tutaj
http://www.ghnet.pl/~halab/pliki/scripts/mplayer.spec
Zaznaczę jednak istotną rzecz - na dystrybucyjnym tez nie działa!

Używam 2.4.22 - własna produkcja.
2.6.0-test9 - mam także, ale bez jakichkolwiek łatek - skompilowałem sobie
dla testu  (jak nazwa wskazuje :).
Myślisz, że babor może być w kernelu 2.4.x? Na 2.4.20 pod Ra z mplayerem
0.90
działało mi to naprawdę wspaniale. No ale to było kiedyś.
Może to nie problem z v4l(2) ino coś nie tak z mplayerem?

> Jak w moim poprzednim mailu.

Dokładnie za to Ci podziękowałem poprzednio :)

Przejrzałem Twoje http - może jeszcze dziś popróbuję się z 2.6.0 + lirc
+ v4l2 +
mplayer. Jestem dość wyczerpany, ale nie na tyle bym spokojnie położył
się spać
nie mysląć o tych nie działających łobuzach ;>

--
Robert Halabowski - http://www.ghnet.pl/~halab
Lepszy Linux na dyskietce