Maszyny SPARC

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Sob, 29 Lis 2003, 12:23:34 CET

On Fri, Nov 28, 2003 at 11:29:28PM +0100, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:
> Czy ktokolwiek z obecnych miał do czynienia i jakieś doświadczenia w
> instalacji Linuksa (np. PLD) na maszynach takich jak SPARC J822S i
> K524S.
niestety te nazwy nic mi nie mowia odnosnie "normalnosci" takich sparcow
;) Mam w tej chwili pld na dwoch sparcach (ultra 10 oraz sparc station)
i chodzi znakomicie. google pokazuje jednak ze te "Twoje" sa wyrobami
icl-a, a z icl-ami na intelach juz sie spotkalem i mialem troszke
problemow z zgodnoscia... wiec boje sie ze tutaj moze byc tak samo. Jako
instalacje dla poczatkujacych bym polecil instalacje rh a nastepnie
upgrade do pld. Jezeli jestes troszke bardziej zaawansowany zajrzyj na
http://athena.wmid.amu.edu.pl/ - tam jest opisane kilka rzeczy jak sie
bawilismy w zeszlym roku.. notabene athena to sparc station ;).
W razie jakis problemow sluze pomoca, chociaz lepiej na priv, bo
pld-users-* mam zadko czas czytac...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.