[OT] WarLUG i PLD

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 29 Lis 2003, 14:57:26 CET

On Fri, Nov 28, 2003 at 08:11:39PM +0100, Pawel Koska wrote:
> W dniu wczorajszym mial miejsce wyklad na temat dystrybucji PLD.

A w ramach szluug wolf poprowadził wykład podobny parę tygodni
wcześniej.

> Chcialbym sie zapytac, czy ktos ma moze ten wyklad w wersji
> elektronicznej ?? Moze jakis DivX, mp3, lub jakies ciekawe notatki ??

divx/mp3 nie, natomiast prezentację można pobrać z mojej strony (adres w
stopce). Chwilowo prócz slajdów (i skryptu do ich odtwarzania) nic
ciekawego tam nie ma, ale jak zrobię porządek z notatkami, zostaną
dołączone do tarballa.

> Nie mozna bylo dac jakiegos info na grupe tak ze 2-3 dni wczesniej ??
> ;-) Hmm... moze bylo, ale mi jakos umknelo uwadze ??
> No ale moze nastepnym razem dowiem sie o tym troche wczesniej i uda mi
> sie wslizgnac na takie spotkanie.

Może i można ;)
Oficjalne info zostało rozesłane poprzedniego dnia wieczorem, więc
troszkę późno. Cóż, pozostaje jedynie mieć