openssl

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Sob, 29 Lis 2003, 17:40:27 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 28 of
November 2003 14:44, Arkadiusz Chomicki typed:

> rozumiem, wiec spokojnie moge upgradowac do nowszej wersji openssla?
> czy musze rekompilowac programy ktore ich wymagaja?

Osobiście nie spotkałem się z przypadkiem, gdzie program przestał/zaczął źle
działać po upgradzie OpenSSL-a. Jednak możliwe jest, że w niektórych
przypadkach występują takie niedogodności.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery