urządzenia ide-scsi i montowanie nfs

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 30 Lis 2003, 20:22:12 CET

Mam nagrywarkę ATA i chciałbym na nie oczywiście nagrywać.
Wrzuciłem do /etc/modules ide-scsi. Ale mimo tego, że się moduł ładuje
podczas startu to nie mam odpowiednich urządzeń scsi.
Muszę ręcznie wywalić ide-cd i jeszcze raz załadować ide-scsi.
Mam oczywiście odpowiednie wpisy w lilo:
<cat /etc/lilo.conf>
image=/boot/vmlinuz
        root=/dev/hda3
        label=X
        initrd=/boot/initrd
        append="5 acpi=off hdc=ide-scsi hdh=ide-scsi"
</cat /etc/lilo.conf>
Chyba dobrze wszystko robię?

Druga sprawa to montowanie udziału nfs z drugiego komputera.
mam taki wpis w /etc/fstab:
<cat>
malutki:/home/users  /home/malutki  nfs  auto,defaults,users 0 0
</cat>
Czy to powinno się montować przy starcie?
Bo niestety nie chce...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |