Dyskietki dla PLD 1.1

Pawel Koska poul w pf.pl
Śro, 15 Paź 2003, 09:43:48 CEST

Dnia śro 15. października 2003 09:03, Paweł Gołaszewski napisał:

> Cóż - 2.4-experimental... jest experimental :D
>
> Co jest moduł xfs_support? Istnieje taki wogóle??

To ja sie pytam... ja tylko przepisalem to co mi sie wyswietlilo na monitorze
;-) Nie ukrywam, ze moglo powstac pewne przeklamanie, gdyz poprzednia
wiadomosc pisalem korzystajac z notatek jakie tworzylem przy instalacji PLD.
Jednak nie wydaje mi sie bym zle przepisal z monitora :)

> Nie wydaje mi się.

Hmm.. bede musial to jeszcze raz sprawdzic. Ale to w przyszlym tygodniu, gdyz
prawdopodobnie bede wymienial te dyski na jedn 10GB.

A tak przy okazji to ktos moze mi wytlumaczyc jakie sa roznice miedzy tymi
systemami plikow ?? Ew. poratuje mnie jakims ciekawym linkiem. Widzialem
kiedys fajna stronke gdzie bylo wytmulaczone czym sie roznia, ale teraz nie
moge jej znalsc... googlowalem, szukalem w Historii i za zadne skarby nie
moge tego znalesc :-(

> Czy dalsza instalacja poszła ok? razem z zestawami security/general?

Tak. Dalej nie widzialem zadnych problemow.

Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.