domyślny ruting do sieci

Radosław Kintzi radek w pop.e-wro.pl
Pon, 20 Paź 2003, 21:06:58 CEST

Kiedy robię ifup eth0 w tablicy rutingu pojawia się odpowiedni wpis, np:

192.168.124.0/24 dev eth0 proto krenel scope link src 192.168.124.99

Czy da się wymusić, by ten wpis się nie pojawiał? Jak? Jeżeli nie, to
może ktoś mi powie, w którym miejscu rc-scriptów jest on dodawany, bo
lektura owych skryptów nie przyniosła odpowiedzi (pewnie coś przegapiłem).

Nie chcę tego wpisu bo za chwilę podnoszę interfejs eth1, do tej samej
sieci (most w warstwie IP - moje radiowe karty coś nie lubią br).

Pozdr,
Radek

--
Radosław Kintzi