PLD rescue na vmware - jak???

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 31 Paź 2003, 09:51:03 CET

Witam,

Czy ktoś próbował uruchomić rescueCD na vmware?
Chciałem przy pomocy rescueCD zainstalować NESTa, tylko że niestety
natrafiłem na nieprzyjemne problemy:

1. OK, znalazłem już że dysk stoi na BusLogic - więc OK...
2. Przegrałem zawartość / po uruchomieniu rescueCD na docelowy "dysk",
   zrobiłem partycję itd. Problem w tym, że nie wiem jak ustawić lilo by w
   ogóle startowało z tego dysku - nigdy nie bawiłem się initrd... zaś
   lilo.conf w rescuecd jest puściutkie - jedyne co tam jest to odwołania
   do bmp...
3. Zastanawiam się czy nie zrobić iso ze źródłami kernela, pakietami
   niezbędnymi do kompilacji itd - żeby skompilować normalny kernel,
   z którym będzie już można normalnie postąpić... tylko że bawienie się
   tak w chrootowanym środowisku to średnia przyjemność...

Czy ktoś mógłby mniej więcej przybliżyć procedurę stawiania PLD na VMWare
przy użyciu rescueCD? Byłbym dźwięczny...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl