saned i xscanimage czyli skanowanie po sieci ( również problem z GIMP-em)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 10 Mar 2005, 11:51:44 CET

Dnia czwartek, 10 marca 2005 11:45, Artur Frysiak napisał:
[...]
> Sprawdź firewalle na obu komputerach. saned używa jednego statycznego
> portu (control port) i dynamicznie przydzielanego portu którym idą dane.
Nie ma firewalla, kompy są w domowej sieci lokalnej, między nimi jest
wyłącznie switch. Port jest nieruszany. Poza tym - jak pisałem - xscanimage
łączy się z serwerem, tylko zwisa czekając na "jakieś" dane :-( Możliwe, że
problem jest z powodu niezgodności wersji sane - na serwerze jest 1.0.8
(tam jest Ra, nie mogę postawić nowszego bo się nie buduje), na kliencie
1.0.15. Może skompiluję tutaj 1.0.8 i tak sprawdzę :-/ Ale to później.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\