Bezwzględny reset zdalnej maszyny - jak?

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 20 Mar 2005, 11:15:42 CET

Dnia 20-03-2005, nie o godzinie 10:04 +0100, Jacek Konieczny napisał(a):

> Dlatego piszę o "większości przypadków". A taki mały jednopłytkowy
> serwer portu szeregowego, jakim ostatnio się w firmie bawimy ma też
> 8 portów ogólnego przeznaczenia, do których można przekaźnik na
> zasilaniu podłączyć. Zresztą właśnie do tego tego urządzenia używamy.
> Jednak ogólnie to konsola szeregowa jest bardziej przydatna, niż samo
> sterowanie zasilaniem. Po padzie systemu często potrzebna jest
> interakcja na etapie bootowanie.

a to wymaga czesami tez przekierowania biosu na konsole szeregowa w
popularnych pecetach zdaje sie tego chyba nie ma ??

mozesz podac co to za serwerek testujecie??
--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl