udev a kolejność ładowania modułów (konkretnie kolejność eth*)

Cz@rny dhubleizh w o2.pl
Pią, 21 Kwi 2006, 13:41:12 CEST

Dnia Fri, 21 Apr 2006 10:55:16 +0300, Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>
napisał:

> Zauważyłem ostatnio dziwną przypadłość mojej instalacji PLD - mianowicie
> czasami losowo (prawdopodobnie) udev ładuje moduły do kart sieciowych w
> porządku  niezgodnym z ustalonym przeze mnie w /etc/modprobe.conf. Mam
> tam
> takie wpisy:
>
> alias eth0 sis900
> alias eth1 ipw2200
>
> I w większości przypadków tak to się ładuje. Ale czasami - najczęściej po
> zmianie kernela (!) albo przy włączaniu laptopa rano, sterowniki są
> ładowane odwrotnie i z przyczyn oczywistych (różna konfiguracja dla
> [...]

Potwierdzam - u mnie to samo.

Udev stał się ostatnio nadgorliwy, o czym jest w innym wątku n/t udeva.
Zachowuje się, jaby dostał synthetize, chociaż jest zwykły start, a on
ładuje wszytko, co znajdzie...

Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering" Yoda