initrd dla raid1 mdadm

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Śro, 26 Kwi 2006, 01:33:21 CEST

Dnia środa, 26 kwietnia 2006 00:16, kuba staskiewicz napisał:
> Wykonuje geninitrd w chroocie (/mnt/md1) i tworzy mi on niby
> prawidlowy obraz z modulami ide-core, ide-disk, piix, md, raid1, ext2
> ale na wyjsciu geninitrd komunikuje: md1 devices=
> czyli nie rozpoznaje z jakich urzadzen sklada sie md1.
A co pokazuje komenda:
$ mdadm --detail --scan --config=/etc/mdadm.conf
(w chrootcie)? Nie przypuszczam żeby coś interesującego. Zobacz na
temat "problem z raidem" z 05/03/2006, może się przyda.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny