initrd dla raid1 mdadm

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Śro, 26 Kwi 2006, 08:46:04 CEST

On Wed, Apr 26, 2006 at 01:33:21AM +0200, Tomasz Grobelny wrote:
> A co pokazuje komenda:
> $ mdadm --detail --scan --config=/etc/mdadm.conf
> (w chrootcie)? Nie przypuszczam żeby coś interesującego. Zobacz na
> temat "problem z raidem" z 05/03/2006, może się przyda.

No rzeczywiscie mdadm --detail --scan  nic nie zwraca w chroocie.
Ale czy powinien? W koncu mdadm.conf w chroot jest przygotowany
pod system docelowy, czyli jako devices jest w nim hda2 i hdb2
a sam system, z ktorego sie chrootuje widzi je jako hdc2 i hdd2.
Ale to chyba nie powinien byc problem, bo jak pisalem, zmienilem
sobie recznie mdadm.conf w wygenerowanym initrd i nic to nie
pomoglo.

Przegladalem wspomniany prze Ciebie watek ale zadnych wskazowek
tam nie znalazlem. Mam odpowiedni modul systemu plikow w initrd
i mam podmontowany /proc w chroocie przy generowaniu initrd.
I dalej ten sam problem, proba startu z raid1 konczy sie bledem
z powodu nie znalezionych urzadzen dla md1.

--
Kuba Staskiewicz