serwery

Marcin Rybak marcin w qnc.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 00:29:22 CEST

>Rozwiązanie już wybrałeś.

Nie, nie wybrałem, potrzebuję informacji czy jeden procek czy dwa, co jest
pamięciożerne a co nie itp. no i ile serwerów.

>>> Ok., moje wymagania - 10 domen, 200 użytkowników poczty jakies 1,5 mln
>
> Tak, a taki serwer można postawić na DSLu i do tego na tym samym łączu
> mieć
> podpiętych 100 userów z emulem. Wybacz, ale proszę o profesjonalne i
> rozwojowe rozwiązanie.

Rozwojowe znaczy, że jak zacznie brakować miejsca na macierzy to by dało się
dołożyć, by gdy zacznie brakować mocy dało się dołożyć jeszcze jeden serwer
i je zwirtualizować. By móc dołożyć pamieci. Myślałem tez o wirtualizacji na
procesorze PowerPC. Można na tym, postawić pare wirtualnych maszynek, jednak
problem w tym, ze nie stać ich na dwa takie, by było to redundantne.

>Hmm, Tu jest PLD i ... coś mi się nie zgadza.
>Znowu, reklama. Policz, to jeszcze, raz.
Jaka reklama?
Co Ci się nie zgadza, nie rozumiem.
1,5 mln / 200 = 7500 (na dzień) / 10h = 750/godzine / 60minut = 12,5 na
minutę...

>Jaka 'developerska'?
>Co innego pisałeś.

Nie przypominam sobie bym coś pisał na ten temat, firma zajmuje się
developerką w nieruchomościach

>Backup (może być na 'zapasowym') i macierz na głównym serwerze.

Ok., a co jak padnie Ci twój pecet?

>Oszywiście, ale nie optymalne.

A jakie jest optymalne?

>Ciekawe ile ludzi stąd ma 'interface FC'?

Myślę, że niewiele, ale to nie jest jakieś kosmiczne rozwiązanie, kosmiczne
to jest macierz FC z dyskami FC, a takie okołoorbitalne to jest macierz z
dyskami iSCSI.

>To Zapraszam!

>Stacho

Czuję się zaproszony