initrd dla raid1 mdadm

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 09:03:49 CEST

Witam.

kuba staskiewicz napisał(a):

>bo sam geninitrd nie generuje go prawidlowo. Czy komus wogole dziala
>w chroocie mdadm --detail --scan? Bo jezeli tak t.zn. ze gdzies jest
>blad w moim postepowaniu i ze geninitrd w chroocie powienien wygenerowac
>poprawny initrd, ktory nie wymaga rzecznej edycji mdadm.conf.

Hmm...
Po kolei- mi działa.

Jako że nie doczytałem- wypowiem się ogólnie- taka komenda zadziała
zdaje się tylko jak masz odpaloną już matrycę. Geninitrd korzysta z
fstab, /etc/mdadm (o ile dobrze pamiętam to po nim dowiaduje się że jest
raid) i podmontowany proc. Czyli- jak odpalisz matrycę, podmontujesz ją,
chroot na nią, poprawka w /etc/mdadm (albo wykorzystanie mdadm do jego
wygenerowania), geninitrd -v -f , lilo.conf + lilo i działa. U mnie
poszło bez problemów.

Tomasz Woźniak

Amatorzy zbudowali Arkę Noego- profesjonaliści Tytanika.