SAMBA, CUPS+SAMBA - trochę działają, a trochę nie

Stanisław Kamiński stasheck-fora w o2.pl
Czw, 30 Mar 2006, 12:29:36 CEST

Michal Abramowicz napisał(a):

> Nie wiem czy sięda, ale jak nie ma sprzętowego duplexu to jak to robisz
> na windows ? przekładasz papier potem ? bo tak mi się to widzi ze
> najpierw wydrukuje strony parzyste a potem te po drugiej stronie....
> poprostu jak drukujesz na windows .... ? przekładasz papier ręcznie czy
> co ? bo tutaj raczej widzę problem

Dżizas, koszmarnie się zaplątałem.... DJ930 jest sprzedawana bez
dupleksera, ale można go zamontować jako opcję - i tak też uczyniłem. W
Windowsie wtedy, w Zestawie Narzędzi HP, zaznacza się "Moduł druku
dwustronnego" i od tego momentu wybranie opcji "Drukuj obustronnie"
powoduje, że druk idzie przez duplekser, a nie ręcznie. Teraz jasne mam
nadzieję...

> Hm, ogolnie ja bym zaczął od konfiga na nowo, plik oryginalny zmienic
> nazwe grupy, zrobic guest account = xyz, i takie tam, w udziałach na
> nowo zdefiniowac i dać security = user, bo tak patrze po jeszcze innych
> opcjach i ciągle sprawdzać w manie czy przypadkiem coś włączyłeś a
> jednak z okazji security = share nie pójdzie to juz mi się nie chce,
> a i wywal z comment znaki specjalne typu , ' itd.

Plan jest niezły, tylko ja jestem głupi i nie zachowałem oryginalnego
konfiga - będę go musiał z paczki wyciągnąć. Dzięki anyway ;)

> zdrowie,
> m.a.

Wzajem ;)
Staszek