SAMBA, CUPS+SAMBA - trochę działają, a trochę nie

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 30 Mar 2006, 13:31:27 CEST

On Thu, Mar 30, 2006 at 12:29:36PM +0200, Stanisław Kamiński wrote:
> Dżizas, koszmarnie się zaplątałem.... DJ930 jest sprzedawana bez
> dupleksera, ale można go zamontować jako opcję - i tak też uczyniłem. W
> Windowsie wtedy, w Zestawie Narzędzi HP, zaznacza się "Moduł druku
> dwustronnego" i od tego momentu wybranie opcji "Drukuj obustronnie"
> powoduje, że druk idzie przez duplekser, a nie ręcznie. Teraz jasne mam
> nadzieję...

Szukaj na windows pliku *.ppd o nazwie zbliżonej do *930*, ogólnie jest
to plik tekstowym jak znajdziesz, to go lpadmin bla bla bla (pisałem
wczesniej) użyj do RĘCZNEGO dodania drukarki, potem przeglądarka =>
http://1.2.3.4:631 i można zobaczyć w konfiguracji czy tam opcjach co to
zmieniło, jeżeli jest to duplexer który, hm, jest sterowany
_przez_program zwany windows + jakiś tam szterownik,

podobną sytuację mam u siebie, drukarka hp2200 z wbudowanym duplexerem +
printserwer, normalnie drukuję raw => ipek_drukarki i zapominam, ale na
linuxie nie mogłem osiągnąć duplexu, musiałęm zdobyć plik *.ppd i go
użyć i skonfigurować drukaczkę pod nową nazwą, więc jeżeli ci się to uda
w twoim przypadku z plujką to wtedy masz 2 drukarki, 1 normalna, 2
duplex, i juz z windows można by drukować na lpt2 (tutaj se zamapuj tę
duplez za pomocą net use) i spróbuj.

No a jak nie ;-) to hm, teraz są tanie laserówki z duplexem ;-)

zdrowiem,
m.a.
--
ekspert na antenie RM: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w
tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy