SAMBA, CUPS+SAMBA - trochę działają, a trochę nie

Stanisław Kamiński stasheck-fora w o2.pl
Czw, 30 Mar 2006, 22:27:39 CEST

Michal Abramowicz napisał(a):

> tak ?, co do druku duplex to polecałbym znaleść plik odpowiedzialny za
> drukarkę na windows (najeczęściej *.ppd) i zrobić co nastepuje:
> (przykład dla hp2200 laser, reszta w manie do polecenia, wystarczy
> sprawdzić):
> lpadmin -p BiuroDUPLEX -E -v socket://10.0.0.10 -P hp2200_4.ppd
> potem elinks http://localhost:631 i tam w opcjach (u mnie można już było
> nawet wskazać z którego podajnika bierze do duplexu papier ;-))
> i wtedy na serwerze można lpr -P duplex plik.ps ;-) a z windows można
> spróbować użyć tej drukarki jako innego portu lpt* lub poprostu na
> [...]

OK, właśnie się do tego zabrałem i zonk :/ - nie mam żadnych plików ppd...

Strona testowa wyrzuca coś takiego:

Nazwa sterownika:	hpz2ku04.dll
Plik danych:		hpf93004.dat
Plik konfiguracyjny:	hpzntp04.dll
Plik pomocy <ciach>

i do tego masę "plików dodatkowych używanych przez ten sterownik" (ok.
20). Czy ma być ten plik ppd? Mam dll-a wpiąć do CUPS-a?

Wiem, że wychodzę na kretyna, ale najnormalniej na świecie nie jarzę...

Pozdro
Stasheck