wiele stacji bezdyskowych na jednym zasobie nfs

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 18 Kwi 2007, 14:36:53 CEST

Wednesday 18 April 2007 00:50:36 Remigiusz Marcinkiewicz napisał(a):
> unionfs+tmpfs+trochę magii w rc.sysinit. Ale najistotniejszy jest z tego
> wszystkiego unionfs, najpierw nadmontowany nad /etc katalog z plikami
> specyficznymi dla danego komputera, potem na to nadmontowany tmpfs z ro na
> oryginał i rw na tmpfsa, żeby dało się pisać do /etc podczas pracy systemu
> (parę rzeczy musi), ale nie miało to wpływu na oryginalną konfigurację i
> inne stacje.
[ciach]
Czy mogę prosić o przykładowego fstaba? Nie chcę odkrywać na nowo ameryki...

Ile stacji obsługuje Twój serwer? Jak się sprawuje w takiej konfiguracji
(wydajność)?

U mnie jest Core2Duo i sieć 100Mbit - i zastanawiam się na ile stanowisk coś
takiego wystarczy.

Pozdrawiam i dziękuję,
--
Rafał Cygnarowski